Forza Motorsport 7 July Spotlight Porsche Pack
Download and race the 1971 Porsche #23 917/20 and 2019 Porsche 911 GT3 RS in Forza Motorsport 7 for FREE! We’re celebrating the rich history of Porsche with TWO incredible machines built for the circuit. Once this add-on is acquired, you are granted a one-time only, free addition to each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired at no charge. Requires Forza Motorsport 7 to play.