Forza Motorsport 7 1989 Aston Martin #18 Aston Martin AMR1
The Forza Motorsport 7 Spotlight car for August is the 1989 Aston Martin #18 Aston Martin AMR1 in Forza Motorsport 7. We’re celebrating the endurance racing history of Aston Martin with their charismatic Group C racer as a FREE download for our players! Once this add-on is acquired, you are granted a one-time only, free addition to each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired at no charge. Requires Forza Motorsport 7 to play.