Forgotton Anne
Features - Discover a beautifully realised world of wonder filled with Forgotlings - charming everyday objects brought to life, bursting with personality. - Uncover the truth behind the harrowing conflict taking place between an impassioned ruler and ruthless rebellion. - Harness the power of Anima, the energy that brings life to the Forgotten Lands. Use it to solve puzzles and command ultimate control over Forgotlings’ lives. - Choose carefully. Your words and actions can alter the tale being told thanks to a branching dialogue system that places the power in your hands. - Run, leap, and soar as you strive to guide Anne home, unlocking areas and abilities along the way. - Enjoy hand-animated visuals created using the same traditional techniques that brought your favourite animated movies to life. - Immerse yourself in a soaring orchestral score performed by the Copenhagen Philharmonic Orchestra.