Dovetail GamesSports
Fishing Sim World: Pro Tour + Quad Lake Pass together at one great price. Fishing Sim World: Pro Tour features an authentic career mode where you work your way up to an elite angler. Compete against over 100 of the best anglers on the planet including Ali Hamidi & Scott Martin across Carp, Bass and Predator fishing. Unlock sponsorship offers, gain career earnings and social media followers. Play your way in custom multiplayer and online tournaments whilst using equipment from over 50 partners on real world venues targeting 29 different species of fish. The Quad Lake Pass includes 4 lake add-ons: Lake Williams, a bass lake in California, Jezioro Bestii, a predator venue in Poland, Lake Arnold, a bass lake in Tennessee & the Gigantica Road Lake, a fully-licensed carp lake in France.