Farming Simulator 19 - Valtra N-Series Gold DLC
This Valtra N-Series Gold Tractor DLC is exclusive to Xbox One. Expand your Farming Simulator 19 experience with the Valtra N-Series Gold DLC giving you access to this unique tractor. Once downloaded, the additional contents will be available in the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them.