Techland Action & adventureRole playing
Bring law and order back to The City, and make sure everyone follows the rules with the Authority pack, coming in three parts to download as free DLCs. Collect all of them to get a full outfit and a unique hammer. The first part contains: - Intimidating Jacket—Put on this jacket, and go fight for justice! - Intimidating Cargo Pants—They'll hold everything you'll need to enforce the law. - Intimidating High—Stand for what's right with these unique high-tops.