DOA5LR New Fighters + Debut Costume Set
Download this to use the characters Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou, and Honoka in Dead or Alive 5 Last Round, along with each of their Debut Costume Sets (20 costumes total). *You must have the latest update installed before using these costumes. *Raidou does not have a Debut Costume Set.