DOA5LR Gust Mashup Costume Set
This set includes all 16 of the Gust Mashup costumes for DOA5LR. Costumes for the following characters included: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, La Mariposa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, and Honoka *You must have the latest update installed in order to use this content. *You must purchase the characters before using these costumes.