DOA5LR Costume Catalog LR25
This free download is required in order to use the following content for Dead or Alive 5 Last Round. Content included: Valentine's Day costumes Costumes for the following characters included: Marie Rose, Honoka, Leifang, Hitomi, Kokoro, Phase 4, Helena, Christie, Sarah, Alpha‐152, Jann Lee, Ein, Zack, Rig, Jacky, Bayman, and Leon. *The costumes cannot be used with this download alone. *You must have the latest update installed in order to use this content.