DOA5LR: Core Fighters - Male Fighters Set
Download this to use all male characters in Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. This pack includes the character unlocks for Zack, Eliot, Brad Wong, Bayman, Rig, Gen Fu, Akira, Ein, Leon, Jacky,Jann Lee,Bass, and Raidou. This may be offered as a free trial for a limited time in the future.