Bonus DLC Set
This is a bonus content set for DYNASTY WARRIORS 9. Purchase before March 12, 2018 and receive 7 bonus costumes. ▼How to use: From the title screen, select Gallery - Characters, and then select the character whose costume you would like to change. From Change Costume, select Regular Costume. Alternatively, proceed to a Hideaway while playing the game, select Change Costume, and then select Regular Costume. Then, select the character whose costume you would like to change and then select Regular Costume. In either case, you must have progressed the game to a point in which the character can be selected as a character.