Black Desert - Traveler Item Pack
Black Desert: Traveler Item Pack containst the following contents: - Value Pack (15 Days) x1, Pearl Box - 1000 x1, Polar Bear x1, Horse Emblem: Tier 7 White Horse (Female) x1, Trainer's Flute (30 Days) x1 Caution: - Item(s) included in the bundle will be sent to the server that corresponds to the region where the pack is purchased.