Black Desert - Deluxe Edition ItemPack
The Black Desert Deluxe Edition digital bundle includes the full Black Desert game, a 60-day Value Pack, a Snow Wolfdog Pet, a Tier 3 Horse, the Calpheon Chargers' Horse Gear Set, and 2,000 Pearls to use in game. IMPORTANT: The item packages included in the bundles will only be sent to the server that corresponds to the region where the product is purchased.