Best scenario, The Tyrant Returns/ Battle for the Han Court
"The Tyrant Returns," an outstanding scenario that was chosen as the best scenario created within Japan, will be added to the game. - The Tyrant Returns During the battle for control between Cao Cao and Yuan Shao, Dong Zhuo, who had been reported dead, was actually alive. Cao Cao called a truce with Yuan Shao, Liu Biao, Sun Ce and the others and once more sent a proclamation throughout the land. "The Tyrant must die!" The battle of the New Anti-Dong Zhuo Coalition was about to begin! The "Battle for the Han Court," an outstanding scenario that was chosen as the best scenario created within Asia, will be added to the game. - Battle for the Han Court In the confusion following Dong Zhuo's death, Emperor Xian of Han dies. In response, Liu Yan, Liu Yu, and Yuan Shao each declare themselves emperor. Three Emperors, One Land. With warlords throughout the land having mixed expectations, once more chaos picks up speed.