Batman - The Telltale Series - Episode 5: City of Light
The leader of the Children of Arkham prepares to execute the final act of a plan to destroy the Wayne family name, and the people closest to you are in their path of vengeance. Can Batman's ultimate secret be kept - his very identity - when it is causing chaos and death in Gotham? The fate of the Wayne family and of the city itself rests on your choices. What will you do? How far will you go? Which mask will you wear? Episode five of a five part episodic game series. Purchase of this additional content requires Batman: The Telltale Series - Episode 1.