Banned Footage Vol.2
This newly unearthed footage exposes further secrets from the dark past of the Baker family. - 21: Take part in a twisted card game where the stakes are your life. - Daughters: Experience the events that unfolded on the night it all started, when the downfall of the Bakers was set in motion. Includes the extra bonus content Jack's 55th Birthday.