Assetto Corsa - Japanese Pack DLC
Requested by the community and from the very best of the Japanese Domestic Market (JDM), Assetto Corsa proudly presents the Japanese Pack, introducing seven new cars in a total of twelve versions, creating the perfect mix of vehicles of different classes, types and ages. - Features Mazda MX-5 2015 - Features Mazda MX-5 CUP - Features Mazda RX-7 Spirit R + tuned version - Features Toyota Supra MK IV + time attack and Drift version - Features Toyota AE86 Trueno + tuned and Drift version - Features Nissan 370Z NISMO - Features Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec The development team has worked incredibly closely with car manufacturers with the aim to reproduce each car in all their detail, as well as the heritage, atmosphere and thrilling driving experience that only this combination of car models can guarantee. This is not just a game. This is real sim racing.