The celebratory new Parade and fierce Conqueror skin lines can be applied to customize any ship in your fleet. Enjoy even more visual variety on your railroad tracks, thanks to new skins for your trains. Vehicle skins can be changed at any time during gameplay and can be individually selected for each individual ship and train to give you maximum flexibility with regards to your fleets’ looks.