Age of Empires III: Definitive Edition - The Complete History
Experience everything Age of Empires III: Definitive Edition has to offer with The Complete History bundle. This bundle includes the full Age of Empires III: Definitive Edition game plus all previously released expansions, bringing all 22 civilizations, 12 Co-Op Historical Battles, 8 fully voiced Campaigns and The Art of War challenge missions into one cost-effective package. With this bundle you will also receive the newest downloadable content, The Knights of the Mediterranean DLC which includes the addition of the Italy and Malta Civilizations, the new Tycoon Game Mode, 8 Historical Maps and new Achievements to be earned. - Age of Empires III: Definitive Edition - AOE III: DE – United States Civilization - AOE III:DE – Mexico Civilization - AOE III:DE – The African Royals - Plus the new! AOEIII:DE – Knights of the Mediterranean Experience it all in Age of Empires III and save money.