Διαδραματίζεται σε μια εποχή όπου ο ηλεκτρισμός δεν υπήρχε ακόμα και τίποτα άλλο δεν υπήρχε πέρα από φανταστικές εφευρέσεις μεγάλων εφευρετών που κινούσανε τα νήματα του κόσμου, LIT δοκίμασε τον εσωτερικό σου μηχανικό το LIT σε αφήνει να ανακαλύψεις την χαρά του πειραματισμού με το φως από το πρώτο χέρι.