Esports Life Tycoon
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΟΜΑΔΑ ESPORTS Εξατομικεύστε κάθε πτυχή της επαγγελματικής σας ομάδα: φιλοτεχνήστε το σήμα σας, σχεδιάστε τον esports εξοπλισμό σας, δημιουργήστε και το avatar σας και τους παίκτες σας από την αρχή… Συνθέστε την ομάδα esports των ονείρων σας και ανεβείτε στην κορυφή του πρωταθλήματος! ΣΟΚΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΣΤΕΡΙΑ Οι καλύτερες ομάδες χρειάζονται τους καλύτερους παίκτες και εάν θέλετε πραγματικά να γίνετε ο μεγαλύτερος ατζέντης, θα χρειαστείτε όλους τους αστέρες στο πλάι σας. Προσλάβετε υποσχόμενους παίκτες και πείστε τους πρωταθλητές της εποχής να μπουν στην ομάδα σας. Και εάν ένας από αυτούς σας παίρνει προς τα κάτω… Αντιμετωπίστε τη δύσκολη επιλογή να τους κρατήσετε στην ομάδα σας ή να τους πείτε αντίο! Κανένας δεν είπε ότι το να γίνεις πρωταθλητής είναι εύκολη υπόθεση. ΠΡΟΠΟΝΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΕΞΙΑ ΤΟΥΣ Οι superstar δεν εμφανίζονται από το πουθενά: ακόμα και οι πιο ταλαντούχοι παίκτες πρέπει να δουλεύουν εντατικά για να βελτιώσουν τις ικανότητές τους! Εκπαιδεύστε πρωταθλητές, δουλέψτε για την χημεία της ομάδας, αναλύστε τους αντιπάλους... Και μην παραλείπετε το πρωινό! Άλλωστε οι καλύτερες ομάδες δεν είναι μόνον το άθροισμα των μελών τους και το ομαδικό παιχνίδι (και η σωστή διατροφή) είναι αυτό που κάνει μία καλή ομάδα, πραγματικά φοβερή. ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΕΣ ΣΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ… Όταν κερδίζετε αγώνες θα προσελκύονται περισσότεροι οπαδοί, περισσότερα κέρδη και θα ανοιχθούν νέες δυνατότητες! Βελτιώστε την έδρα σας καθώς ανεβαίνετε στις κατηγορίες και αρχίστε να ζείτε σαν superstar. Ψυχολόγοι, προπονητές, μάνατζερ μάρκετινγκ… Κάθε είδους επαγγελματίες θα προστεθούν στον δρόμο σας για τη δόξα! …ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΘΡΥΛΟΣ ΤΗς ESPORTS! Αντιμετωπίστε τα αποτελέσματα της δυνατής προπόνησής σας ανταγωνιζόμενοι επαγγελματικές ομάδες της esports. Αποφασίστε εάν θα κάτσετε να παρακολουθείτε τον αγώνα να αποδίδει ή θα καθοδηγήσετε την ομάδα σας εντάσσοντας πρωταθλητές και παίρνοντας αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια των αγώνων esports. Και όταν αντιμετωπίζετε το ενθουσιασμένο πλήθος που σας περιμένει, απλά να θυμάστε: η επιτυχία ανήκει στους παίκτες σας, αλλά πατέρας των ηττών είναι ο προπονητής.