Shikaku Room
Το Shikaku Room είναι ένα ήρεμο παιχνίδι λογικής με γρίφους, όπου χωρίζετε προσεκτικά τον χώρο. Κάθε γρίφος σας δίνει ένα πλέγμα με διάσπαρτους αριθμούς. Στόχος σας είναι να χωρίσετε ολόκληρο το ταμπλό σε ορθογώνια, φροντίζοντας κάθε ορθογώνιο να περιέχει ακριβώς έναν αριθμό και να καλύπτει ακριβώς τόσα τετράγωνα. Για παράδειγμα, μια ένδειξη με τον αριθμό 6 πρέπει να ανήκει σε ορθογώνιο που αποτελείται από 6 τετράγωνα του πλέγματος. Οι κανόνες είναι απλοί, αλλά οι γρίφοι γίνονται γρήγορα ιδιαίτερα απολαυστικοί. Κάθε ταμπλό λύνεται με συμπερασμό, σχεδιασμό και λίγη χωρική διαίσθηση. Δεν υπάρχουν χρονόμετρα που σας πιέζουν, θορυβώδεις περισπασμοί ή άγχος. Μόνο ένα ήσυχο δωμάτιο, ένας καθαρός γρίφος και η χαρά της εύρεσης του σωστού σχήματος. Ξεκινήστε με μικρά εκπαιδευτικά πλέγματα και προχωρήστε σε μεγαλύτερους και πιο απαιτητικούς γρίφους καθώς επεκτείνεται η εκστρατεία. Το Shikaku Room έχει σχεδιαστεί τόσο για σύντομες χαλαρές συνεδρίες όσο και για μεγαλύτερη, προσεκτική επίλυση γρίφων. Χαρακτηριστικά Κομψοί λογικοί γρίφοι βασισμένοι σε ορθογώνια Απλοί κανόνες με ικανοποιητικό βάθος Ήρεμη, μινιμαλιστική παρουσίαση Σταδιακά αυξανόμενη δυσκολία εκστρατείας Από μικρούς γρίφους αρχαρίων έως μεγάλα ταμπλό ειδικών Υποστήριξη πληκτρολογίου, ποντικιού και χειριστηρίου Προαιρετικές υποδείξεις όταν χρειάζεστε λίγη βοήθεια Ενσωματωμένα επιτεύγματα για πρόοδο και δεξιοτεχνία Δεν απαιτούνται γρήγορες αντιδράσεις, μόνο καθαρή σκέψη Πώς παίζεται Χωρίστε ολόκληρο το πλέγμα σε ορθογώνια ή τετράγωνα. Κάθε περιοχή πρέπει: Να περιέχει ακριβώς έναν αριθμό Να καλύπτει ακριβώς τον αριθμό τετραγώνων που εμφανίζεται Να μην επικαλύπτεται με άλλες περιοχές Να μην αφήνει κενά κελιά Για παράδειγμα, μια ένδειξη 12 μπορεί να λυθεί ως ορθογώνιο 3x4, ορθογώνιο 2x6, γραμμή 1x12 ή οποιοδήποτε άλλο ορθογώνιο με εμβαδόν 12, αρκεί να χωρά στο ταμπλό και να μην περιλαμβάνει άλλη ένδειξη. Χειρισμός Παίξτε άνετα με ποντίκι, πληκτρολόγιο ή χειριστήριο. Χρησιμοποιήστε τον δρομέα για να επιλέξετε ένα αρχικό κελί, επεκτείνετε το ορθογώνιό σας και επιβεβαιώστε την επιλογή. Μπορείτε να ακυρώσετε, να καθαρίσετε μια περιοχή ή να χρησιμοποιήσετε μια υπόδειξη όποτε χρειάζεται. Δυσκολία Το Shikaku Room εισάγει σταδιακά μεγαλύτερους και πιο σύνθετους γρίφους: Αρχάριος Μικρά εκπαιδευτικά ταμπλό για την εκμάθηση των κανόνων. Μεσαίος Μεγαλύτεροι γρίφοι που απαιτούν πιο προσεκτικό συμπερασμό. Προχωρημένος Πλατύτερα ταμπλό με περισσότερες πιθανότητες προς εξέταση. Ειδικός Απαιτητικοί γρίφοι για έμπειρους παίκτες. Δάσκαλος Μεγάλα ταμπλό εκστρατείας για σοβαρούς λύτες Shikaku. Επιτεύγματα Κερδίστε επιτεύγματα καθώς προχωράτε στην εκστρατεία και αποδείξτε τη δεξιοτεχνία σας λύνοντας καθαρά, χωρίς να βασίζεστε σε υποδείξεις ή λάθη.