Afil GamesPuzzle- & Ratespiele
Three journeys, one world of logic and charm. In Delivery of Us, plan precise routes to deliver packages across shifting paths and clever obstacles. Jump into Hexa Chippy, where a curious chipmunk explores hexagonal grids, collecting acorns and solving spatial puzzles with every move. Finally, embrace the magic in Mystic Pathways, guiding enchanted fairies through glowing mazes filled with portals, crystals, and serene forest trails. Together, they form a bundle of smart, soothing, and imaginative puzzles — perfect for anyone who loves to think, plan, and unwind.