Afil GamesPuzzle- & Ratespiele
Embark on a journey through five unique worlds where every move matters. In Damways, reshape rivers by building dams and creating new paths to guide a clever beaver home. Harness the power of magnetism in Magnetail, using attraction and repulsion to overcome ingenious obstacles. Venture into Split Crystal, where mysterious crystals divide and interact in unexpected ways, demanding careful planning and strategy. Awaken ancient mechanisms in Golem Lights by directing beams of magical light to solve increasingly intricate puzzles. Finally, explore the colorful world of Zoo Orbs, combining adorable animals and triggering satisfying chain reactions to complete each challenge. Whether you're manipulating nature, mastering physics, or unraveling magical mysteries, this collection delivers a diverse set of handcrafted puzzles that reward creativity, logic, and strategic thinking.