Advent Rising
A common legend pervades the galaxy-that of a powerful, highly intelligent ancient race that will one day deliver the universe. They are known as Humans. The Advent of Humanity Begins… Dieses Spiel kann nicht auf der Xbox 360 gespielt werden.