Afil GamesPuzzle- & Ratespiele
Three charming adventures packed with personality, challenge, and creative mechanics in one bundle. In Cute Bonfire, you solve cozy puzzles around magical campfires, planning every move with care and strategy. Bunninjutsu speeds things up with agile platforming, precise jumps, and a ninja bunny that rewards mastery and reflexes. In Dragon Snack, logic heats up as you slide across hexagonal maps, collect coins and fire gems, and outsmart clever obstacles. A perfect bundle for players who enjoy cute worlds, smart challenges, and a balance between relaxing puzzles and energetic action.