ZombFarm
Deltag i spændende livsimuleringselementer og landbrugsminispil, mens du undgår de udøde, der strejfer rundt i de nærliggende skove! Tillykke, du er blevet ansat til at arbejde på en gård! Lyse dage fyldt med ærligt og givende arbejde ligger forude. Mens du slider dig gennem ugen, skal du fodre husdyrene og give dem vand, give hunden og hestene bad, fjerne flåter fra fårene, plante nye afgrøder, malke køerne, fiske og meget mere! Hver aktivitet har et minispil, der holder dit landbrugsarbejde varieret og engagerende ... men der er noget galt. Der er helt unikke farer forbundet med at indsamle de værdifulde ressourcer i den nærliggende skov, idet zombier strejfer rundt i skoven og vil benytte enhver lejlighed til at gøre dig til deres næste måltid! ZombFarm er et livsimuleringspil tilsat en mængde udøde og skabt i pixelgrafik, set oppefra. Kan du få gården til at blive en blomstrende succes, mens du kæmper mod zombietruslen i den mørke skov?