Yakuza 0
Pragten, glamouren og den utøjlede dekadence fra 80'erne er tilbage i Yakuza 0. Med vold og magt skal du kæmpe dig gennem Tokyo og Osaka med hovedpersonen Kazuma Kiryu og et andet kendt ansigt fra serien: Goro Majima. Du har rollen som Kazuma Kiryu. Han befinder sig pludselig i en meget penibel situation, da den person, han skal opkræve penge fra, findes myrdet. Derpå indtager du rollen som Goro Majima og skal udforske hans "normale" liv som bestyrer af en kabaretklub. Der er tre kampstile, som du øjeblikkeligt kan skifte mellem for at prygle alle mulige slubberter, tølpere, bisser og håndlangere. Du kan give den – og dem – et hak mere ved at bruge objekter i miljøet samt skilte og bildøre til at brække knogler og brutalt nedlægge fjenderne med ved hjælp af kombinationer. Slåskampe er ikke det eneste, man slår tiden ihjel med i 1988 i Japan. Der findes masser af distraktioner i den detaljerede, neonoplyste verden, f.eks. værtindeklubber og spillearkader med klassiske SEGA-spil.