Without a Voice
Følg en tidligere prinsesse gennem hendes liv i eksil. Hun oplever nye farer, spænding og måske også den store kærlighed! Dybt inde i en mørk og ubarmhjertig skov lever en tidligere prinsesse alene. For en pige, der er vant til luksus, er hverdagen i skoven virkelig hård og drejer sig kun om at overleve. En dag dukker der imidlertid en mystisk, smuk ung pige op, der bringer hendes allerede skrøbelige verden ud af balance. Prinsessen bliver straks fascineret af den fremmede og ser sig selv som en eventyrheltinde, selvom pigen i stigende grad viser sig at være mere end bare fantasi. Without a Voice er et tankevækkende visuelt eventyr med detaljerede karakterportrætter, mere end 15.000 ords manuskriptbaserede dialoger, frodige baggrunde og et dusin eventillustrationer, der kan låses op. Træf vigtige beslutninger og bestem dermed historiens forløb. Du kan vælge mellem otte mulige slutninger på denne historie om kærlighed og intriger mellem de to hovedpersoner.