Witchcrafty
Witchcrafty er et metroidvania-platformspil, der fordyber dig i en verden fyldt med magi. Der sker noget underligt i kongeriget – skovene fyldes med rovplanter, deres fredselskende folk er begyndt at bruge våben mod hinanden, og gobliner er blevet set i de dybe miner. Den lille heks skal starte sin rejse, hvor hun søger sandhed og svar. Hvem står bag disse begivenheder? Skal man stole på fremmede undervejs? Hvem stjal heksens post? - Dynamisk action-gameplay: combo-angreb, undvigelse, sprint og magi. Kremér fjender med ild, gennembor med lyn, eller nedkøl deres ildhu med ismagi. Selv din tryllestav er ikke bare et magisk tilbehør, men et våben til nærkamp, som vil redde dig på et kritisk tidspunkt. - Udforskning af verden: magiske skove, mørke huler, iskolde bjerge og forladte slotte – de er fyldt med hemmeligheder og skatte ... og farer. - Hvert nyt element, som du mestrer, åbner op for nye muligheder og veje. Dybt vand er ikke længere farligt foran ismagi, og lyn kan splitte selv klipper, der står i vejen for dig. - Bedårende pixel art-grafik: pixel har aldrig været så søde!