Windbound
De Forbudte Øer Kalder, Find deres hemmeligheder Skibbruden alene på en uudforsket ø. Udforsk, tilpas, og naviger landet og de farefulde have for at overleve. Som Kara er du en kriger som fór vild til havs væk fra din stamme, i en voldsom storm. Kastet fra din båd, og overladt de turbulente vandes vilje, forliste du på kysten af De Forbudte Øer, et mystisk paradis. Uden en båd, mad, eller værktøjer, med kun viljen til at overleve. Find de rige ressourcer på den smukke ø. Saml værktøjer og våben for at jage, og forsvar dig selv mod naturen, med dens vilde og fantastiske væsner. Mens du udforsker andre øer, og ruinerne spredt på tværs af dem, så afdækker du fortidens hemmeligheder, og glimt fra fremtiden. Løs mysteriet bag dem alle, og så finder du måske mere end bare en vej hjem.