Wheel World
Velkommen til Wheel World, hvor universets skæbne hviler på dit cykelstyr. Du spiller som Kat, en ung cykelrytter med én mission: at redde verden fra den totale undergang. Udforsk et fantastisk åbent univers fuld af flotte udsigter, skjulte hemmeligheder og løb, som vil sætte dine evner på en prøve. Tilpas din cykel med et endeløst udvalg af reservedele, fra elegante racercykler til bestialske mountainbikes – der er ingen grænser for, hvordan du kan komme omkring. Wheel World er fyldt med opgaver og aktiviteter: - Deltag og dominer: Kør mod de allerbedste cykelhold og besynderlige modstandere i tempofyldte løb, hvor hvert sekund tæller. - Opgrader din cykel: Led overalt efter de sjældneste reservedele for at skabe den ultimative cykel, der matcher din stil. - Fuldend din skæbne: Genfind dine stjålne legendariske reservedele for at udføre ritualet The Great Shift og redde verden. Ren barnemad. Alt dette ledsages af et originalt soundtrack fra Italians Do It Better, der pumper energi ind i hvert eneste løb og sikrer oplevelser ud over det sædvanlige på din vej gennem den flotte halvåbne verden. Det er tid til at trampe derudaf for at optjene hæder, redde Wheel World og holde universet på sporet. Spring op i sadlen, træd pedalerne i bund, og se dig ikke tilbage.