Westild's Law
Westild's Law byder på dynamiske skuddueller, hvor du skal bruge hvert element af dit arsenal klogt for at opnå sejr. Kast dynamit for at rydde din vej eller sende fjender flyvende, du kan kaste dit våben mod dine fjender for at lamme dem, når ammunitionen er lav, og derefter tage deres våben. Når situationen bliver kritisk, kan du aktivere "ultra-sans", sænke tiden og forbedre dine evner for at vise den sande kraft af helten. Tag på eventyr gennem 48 niveauer, hver med unikke udfordringer. Gør dig klar til episke kampe, hvor hvert skridt og hvert skud skriver historie i Westild's Law. Bliv en legende i Det Vilde Vesten og genopret fred og orden i din by. Er du klar til at tage udfordringen op? Funktioner: * Spændende Missioner: Dynamiske skuddueller, hestevæddeløb, redning af tog og gidsler, forsvar af dynamitvogne og kampe mod bosser! * Karakterudvikling: Opgrader dine helte ved at bruge trofæer og penge, der er tjent i kampene, til at købe nye færdigheder og våben. * Våben: Fra enkle revolvere til kraftige rifler og maskingeværer – vælg de våben, der passer til din spillestil, og når ammunitionen slipper op, brug dit våben som et projektil for at lamme fjender. * Musikalsk Akkompagnement: Nyd musik, der skaber en unik atmosfære fra Det Vilde Vesten.