Weird West
Oplev en ny mørk fantasi-fortolkning af det vilde vesten, hvor lovmænd og revolvermænd lever side om side med utrolige skabninger. Rejs gennem historien om en gruppe atypiske helte, skrevet ind i legenden grundet de beslutninger, du tager i et utilgiveligt land. Hver rejse er unik og tilpasses spillerens handlinger - en række farefulde eventyr, hvor alt spiller en rolle og verden reagerer på de valg, du træffer. Saml en gruppe, eller drag alene ud i den overjordiske verden Weird West og skab dine egne legender.