Warlock's Tower
Warlock's Tower er et retro puslespil med niveauer med et elegant design, der baserer sig i en enkelt regel - et træk svarer til et tabt liv. Når du spiller postbud Tim, skal du modigt komme igennem tårnet og dets komplekse rum med vanvittige puslespil, i et forsøg på at nå toppen og at levere et fredstilbud til Warlock. Det vil dog ikke være nemt at rydde hvert rum! Hvert trin du tager koster et liv og der er monstre og fælder over det hele og nogle rum kræver to figurer, som samarbejder for at komme igennem! Det har aldrig før været mere udfordrende at levere post. Se efter hvor du går! Egenskaber: * Løs 100+ værelser, som bliver mere og mere komplicerede * Overgå zombier, flyvende øjne, & slime. Dine stadigt faldende trin er langt fra den eneste fare. * Føl 80'erne! Retro 8-bit æstetik, som giver dig lyst til at spille med din ynglings håndholdte konsol igen.