Waking (Xbox One)
WAKING inviterer dig med på et episk, følelsesladet eventyr i din underbevidsthed. Du er låst i komaens mørke, og i drømmen skal du bekæmpe dine egne indre dæmoner og forsøge at vågne op. For at besejre mørkets kræfter skal du meditere, så du kan genfinde dine minder, og møde de mennesker du elsker. Det gør WAKING til de mest personlige spil nogensinde. Spillet byder på udfordrende kampe i en stor verden, som venter på at blive udforsket, og WAKING vil appellere til fans af RPG-spil. DIT LIV. DINE MINDER. DET MEST PERSONLIGE SPIL NOGENSINDE. Du skal spørge dig selv -- hvad er det vigtigste i dit liv? En håndfuld jord fra din hjemby? Et kæledyr som døde for lang tid siden? Et minde om en du elsker? Ved afslutningen af opgaver bliver du bedt om at lukke dine øjne og lytte til en guidet meditation, hvor du kan gense minder fra dit liv. Herefter lægges de ind i spillet gennem en række valg. Disse særlige minder bliver en del af dine våben i spillet. WAKING beder dig om at gå din frygt i møde, dine ønsker, dine indre dæmoner og dine dårlige barndomsoplevelser. Ved din side har du mennesker du elsker, som du kan hidkalde til at føre dig gennem det ukendte. For at vågne skal du forbinde synapserne i dit sind, og finde ud af, hvad der førte til, at du ligger i koma. KÆMP MOD EN SJÆL WAKING er et spil designet til fans af spil i stil med Souls, og sværhedsgraden og udfordringerne kan tilpasses i detaljer. Der er dog adskillige ting i spillet og i kampsystemet, som gør at det falder udenfor genren. En af de vigtigste forskellige er telekinetiske angreb, som bruges i kombination med traditionelle kampe mod fjender. Du skal være strategisk i alle kampsituationer, hvis du skal vinde. UNIKKE VERDENER Dit omfangsrige sind fører til unikke verdener hver gang du prøver. Landskaberne, huler, krypter og grotter i WAKING dannes løbende.