Void Prison
Gameplay Void Prison er et tempofyldt arkadeskydespil med to pinde, hvor du befinder dig i en skrumpende ring. Den eneste måde at overleve på er ved at bekæmpe de nye fjender, der dukker op omkring dig – og pas nu på, at du ikke bliver opslugt af tomrummet. Opfyld mål for at låse op for nye skins og forstærkere, så du kan stige til tops på ranglisterne! Indhold - Globale ranglister og venneranglister - Diverse mål - Arkadegameplay, der bliver ved og ved - Styring med to pinde - En masse skins og forstærkere du kan låse op for - Enkel, men smuk og virkningsfuld pixelgrafik og effekter - Balanceret gameplaysløjfe, der tvinger dig til at blive bedre i hvert gennemløb - Udfordrende og tilfredsstillende spilmekanikker - Mange forskellige og unikke modstandere - Legendarisk undvigelsesmanøvre Milepæle Når du opfylder mål, låser du samtidigt op for forskellige forstærkere, der giver dig mulighed for at gøre fremskridt i spillet og stige på de globale ranglister. Du kan også låse op for skins, som får dig til at se endnu sejere ud.