Violett Remastered
Violett er en ung og oprørsk teenagepige, der af sine forældre bliver slæbt til et gammelt uhyggeligt hus midt ude i naturen. Tvunget væk fra sine venner og livet i byen, forestiller Violett sig, hvor kedeligt livet på landet vil være: dag efter dag tilbragt med at kede sig på sit værelse uden noget at tage sig til. Men hvad hun ikke kan forestille sig, er at hun meget snart vil få sit livs eventyr. Vrid din hjerne med indviklede gåder. Brug telekinese til at løse dine problemer. Bekæmp den onde edderkoppedronning, der vil have dig som sit nye trofæ. Du kan vandre rundt i den smukke og let psykedeliske verden, inspireret af Alice i Eventyrland, Dali og andre fantastiske værker.