Vesta
Vesta er en kvik pige på seks år, der bor i en forladt underjordisk labyrint – ruinerne af en storslået by, der engang blev bedt beboet af mennesker og deres perfekte maskiner. Der er ikke andre mennesker i nærheden, men hun holdes ved selskab af sin ven BOT. Den giver hende råd, og opmuntrer hende til at udføre de opgaver, som hun får tildelt – selvom den ved meget mere, end man først skulle tro. BOT giver Vesta en hjælper, så hun kan klare sig i de stille, men farlige omgivelser – robotten DROID. Han har måske et par skruer løs, men han kan klare det fysisk hårde arbejde, der ville være umuligt for selv et voksent menneske – og især for en lille pige. Han er også det perfekte forsvarsvåben mod farerne, der lurer i ruinerne af det forladte kompleks. Tag med Vesta, mens hun udforsker omgivelserne i mere end 36 baner, som er fyldt med forhindringer og fjendtlige robotter. Hun får brug for sin skarpe hjerne og DROIDs styrke for klare sig på rejsen gennem det varierede landskab – og hun skal lære at udnytte den energi, der er tilbage i komplekset, mens hun løser de mange hovedbrud, kæmper for at overleve og finder vejen gennem labyrinten. Mest af alt skal hun dog finde sandheden bag historien.