Vanquish
Det populære sci-fi-skydespil vender tilbage. Jorden er overbefolket og lider under begrænsede resurser. Regeringen søger hjælp hos den soldrevne rumkoloni, Providence. Da Providence overtages af en gruppe oprørere, der bruger koloniens teknologi til at ødelægge byer, er det op til en gruppe rummarinesoldater med specialtræning at generobre kolonien. DARPA-agenten Sam Gideon er bevæbnet med BLADE, det eksperimentelle våbensystem, der kan scanne, kopiere og gemme op til tre eksisterende våben. Han har fået til opgave at infiltrere Providence, besejre legioner af højteknologiske fjender og uskadeliggøre det energivåben, der truer med at udslette alt liv på Jorden.