Until Then: Deluxe Edition
Deluxe Edition inkluderer: - Until Then - Until Then Afterimages DLC I en verden, der stadig er ved at komme sig efter en katastrofe, navigerer Mark Borja og hans venner glæden og elendighederne i endnu et år på gymnasiet. Vågn op i et typisk teenageværelse, øv klaver, ræs for at holde trit med lektierne, og opbyg (og brænd) forhold, mens du genmindes den daglige usikkerhed i gymnasielivet. Det vil sige indtil et skæbnesvangert møde sætter gang i en kædereaktion, der ændrer Marks liv. Folk forsvinder, og hans minder viser sig at være upålidelige. Afslør en skjult sandhed sammen med Mark og hans venner i dette berettende eventyr i kapløbet om at opklare mysteriet, før det er for sent. Spil dit eget eventyr Mød en mangfoldig og smertefuldt velkendt gruppe af karakterer, som du kan tale med personligt via sms og via e-mail. Lær dem at kende, opbyg relationer, dump gruppeprojekter, og se hvordan deres individuelle personlige historier udspiller sig sammen med dine. Undersøg omgivelserne med hverdagsteknologi Udforsk de sociale mediers dybde, hvor dine ”synes godt om” og kommentarer kan have konsekvenser. Scroll gennem sociale indlæg, e-mails, websider og mere på din smartphone i spillet, hvor du kan finde hints og ledetråde om personer og verden omkring dig. Chat med dine venner, klassekammerater og endda fremmede. Udforsk temaer som kærlighed, tab og venskab Tag fat på filosofiske spørgsmål som hovedperson. Lav fejl, og tag svære valg. Vil Mark være der for sine venner, når de har brug for ham, eller vil han svigte dem? Kan han hele sine sår ved at give slip på fortiden? Bestem selv, hvordan Mark vokser og stræber efter at gøre det bedre gennem historien. Spil vanedannende banale minispil Indsæt et flashdrev – åh vent, vender forkert – nej, det var rigtigt første gang. Kæmp med din ven om at gafle flest fiskeboller ved madstanden udenfor. Sving til rytmen, og betal for jeepneyen. Fortab dig selv i små spil, du spiller i hverdagen. Fordyb dig i en filmisk visuel oplevelse Oplev en spændende fortælling, der er unikt præsenteret i iøjnefaldende håndtegnet pixelkunst, og fordyb dig i de varme farver og musik fra en verden, der forsøger at komme videre fra tragedie. Karakterer, landskaber og rekvisitter blander sig i 3D. Skygger, refleksioner og lys sætter tonen i en kærligt udformet oplevelse. Oplev en verden inspireret af filippinske steder og kultur Tag på en rejse gennem filippinsk-inspirerede landskaber i søgen efter sandheden – fra hjertet af den travle hovedstad til lange busture forbi græsmarker og kystbyer. Udforsk Until Then-verdenen i en fiktiv version af Filippinerne. Indvendige værelser er formet af de lokales manerer og sætter scenen for en nyere fortid.