Until the Last Plane
Administrer din flyveplads, tag dig af piloterne, reparer fly og forbered dig på at møde din fjende! Dette er historien om mennesker, der kæmpede i Anden Verdenskrig. De modige piloter, der skar gennem luftrummet, samt de smarte ingeniører, der hjalp dem med deres fly. I Until the Last Plane er du blevet bedt om at lede en flyveplads, så brug dine militære ressourcer fornuftigt, rekrutter piloter og skab de rigtige dele til dine fly. Når du er klar, sender du en eskadron ud for at udføre den næste kritiske mission! Gameplayet i Until the Last Plane er varieret, udfordrende og kan tilpasses. Fra reparation af fly og styring af dit værksted til luftkampe og minispil hvor du kaster bomber mod missionens mål og meget mere. Hele cyklussen af forberedelse og udførelse er skabt med en unik spilmekanik. Få styr på det hele og hold krigsmaskinen kørende til din fordel.