Undungeon
Undungeon er en action-rollespiloplevelse, der leverer klassisk action/rollespil indpakket i et moderne design. Genskab orden i alle dimensioner, påvirk og bestem verdens skæbne, skab og beslut, hvad der vil ske i det nye multivers. Farverig pixelgrafikæstetik: alle træer, buske og sten er tegnet i hånden, hver fjende har snesevis af omhyggeligt udformede animationsrammer for at skabe en enestående visuel oplevelse; Forbløffende science fiction-historie: Flere multidimensionelle versioner af Jorden er pludselig fusioneret og har knust hinanden i en katastrofal begivenhed, kendt som Det store Skift. Denne begivenhed ødelagde det stof som tid og rum består af, tilsyneladende uopretteligt. Du, en Herald, vil slutte dig til en hemmelig tværdimensionel organisation - Herald's Undercover Bay, eller blot H.U.B, oprettet af Dharma for at afbøde følgerne af katastrofen; Heftige kampe i realtid: styr en Herald - en almægtig helt skabt af Gud. Kombiner hans effektfulde nærkampe og afstandsangreb for at vinde over dine fjender. Vær forsigtig når du heler, så dine fjender ikke stjæler din livsvigtige medicin, brug bevægelse, forskellige buffs og debuffs for at opnå fordele og besejre dine rivaler; Helte, der kan tilpasses: indoperer forskellige organer i kroppen på din Herald for at opnå unikke fordele i kamp og passiv-aktive evner. Saml, og brug noder og runer til at gøre din Herald gudelig. Vis hvem du er, skab en figur, der passer perfekt til din spillestil, det kan være med våben, der kan kastes, der kan påføre kritisk skade eller skade over tid og meget mere; Fremstillingssystem: omfattende fremstillingssystemer, der giver dig mulighed for at adskille vigtige materialer og skabe unikke organer, våben, udstyr og forbrugsvarer, der hjælper dig med at definere din unikke spillestil i spillet; Stor åben verden: udforsk utrolige, fjerntliggende lande og mød deres eksotiske indbyggere - købmænd og banditter, der fortsætter med deres gøremål, uanset hvor du går. Du kan handle med lokalbefolkningen, rekruttere dem til at hjælpe dig i kamp eller endda ødelægge deres lejre. Mellem missionerne kan du restituere dig, samle udstyr og slappe af i H.U.B. - en base placeret i en neutral rumudvidelse mellem dimensioner; Computerstyrede interaktionssystem: dine beslutninger som Herald påvirker skæbnen for de figurer, du møder, samt hele dimensioner.