Undisputed
Boksning er tilbage! Undisputed er et autentisk boksespil, der er omhyggeligt udviklet af dedikerede kampsportsfans og boksefællesskabet. Innovativt og autentisk boksespil Boksning handler ikke kun om at slås. Ringen er en strategisk slagmark, hvor kæmperne kan vælge deres angrebsvinkel, sætte fælder og være snedigere end deres modstandere ved hjælp af god taktisk sans. Derfor har vi føjet en lang række forskellige kampmekanikker til Undisputed, så du har mere kontrol end nogensinde før til at mestre Forsvarets Ædle Kunst. Gennemgå en storslået rejse. Arbejd dig opad fra amatørturneringer, til du bliver Undisputed-mesteren i den virkelighedstro Career-spiltype. Opret din egen kæmper, og tilpas alt fra kropsbygning til tatoveringer, shorts og handsker Revolutionerende benarbejde, inklusive en Loose Movement-modifikator, hjælper dig med at komme rundt i ringen med lethed, og fladfodet bevægelse, når din udholdenhed falder. Mere end 60 individuelle slags slag. Slå fra forskellige vinkler og retninger. Lav finter for at sætte fælder og kontraangreb. Alt, hvad du behøver, for at blive en defensiv mester. Undvig, slip om og blokér slagene. Interaktioner, der er fysikbaserede, så slagene nogle gange kan gå rundt om eller gennem paraden. Intens nærkamp som du aldrig har oplevet før. 50 attributter og egenskaber adskiller hver kæmpers stilarter og kunnen. Forskellige kampstile til den kunstige intelligens og mulighed for at justere sværhedsgraden, så det passer til alle fra amatører til verdensmestre. Bokseverdenen Vi har samarbejdet med og fået licens til boksere fra den virkelige verden, forskellige forbund og varemærker, så vi kan bringe den ægte vare til Undisputed. Mere end 70 rigtige boksere – og der er flere på vej! Du finder legender som Muhammad Ali og Sugar Ray Robinson og mestre fra moderne tid som Canelo Álvarez, Terence Crawford og Tyson Fury. En spændende kvindedivision med pionererne Claressa Shields, Katie Taylor, Jessica McCaskill, Seniesa Estrada og Ebanie Bridges. WBC, British Boxing Board of Control og andre bokseforbund fra den virkelige verden. Bokseudstyr og tøj fra bl.a. Everlast, Empire Pro Tape og Adams Footwear. Statistikker og præsentation af kampen med CompuBox. Præsentation af kæmperne fra den legendariske Jimmy Lennon Jr. Anerkendt dommer Kenny Bayless. Stemningsopbyggende grafik og lyd Vi har nøje sørget for, at Undisputed både ser ud og føles, som boksning skal. Super detaljerede boksermodeller, der bruger den seneste scanningsteknologi. Tilpas dine professionelle kæmpere med påklædninger til bokseringen, hån og ringwalk-musik for at opnå maskimal autenticitet. Kæmp over hele verden i arenaer som japanske stadions og sydamerikanske træningscentre. Realistisk skade, sved under kampen og ansigtsdeformering. Præsentation som på TV med ekspertkommentatorerne Todd Grisham og Johnny Nelsen. Der er også entreer og dommerinstrukser.