Underhero
Underhero er et rpg-platformsspil, hvor den udvalgte helt har fejlet, og en håndlanger til den onde konge modvilligt tager hans plads som den nye helt. Brug timingbaseret kamp til at besejre dine fjender, mens du rejser rundt i landet, konfrontrerer pudsige bosser og redder Chestnut Kingdom fra din egen, onde boss, Mr Stitches! Nøglefunktioner: Et siderullende rpg-eventyr med flot pixelkunst og tegneserieagtig æstetik Hop, hak, undgå, snak og bestik dig igennem et fantasieventyr med en satirisk drejning Turbaseret kamp... uden ture! Præcist timede handlinger er dit stærkeste våben Et vidunderligt, originalt lydspor komponeret af Stijn van Wakeren En historie fuld af humor og mysterier venter!