Under the Warehouse
Udforsk de mørkeste hjørner i og under en mystisk bygning for at finde et specielt æg! Dybt inde i en by uden navn ligger en mørk bygning af mursten og beton fyldt med al slags kasser, dokumenter, apparater og gådefulde arbejdere. Ingen ser ud til at undre sig over bygningens mystiske og mørke atmosfære. I førstepersonseventyret “Under the Warehouse” er du en arbejder, der modtager et telefonopkald og en anmodning om hjælp. Personen der ringer har brug for et æg, der ligger et sted på lageret, men for at finde det, må du tale med de andre arbejdere, afdække spor, finde genstande og løse gåder som i et klassisk peg-og-klik-spil og udforske stedets mørkeste hjørner. Den surreelle rejser der ligger foran dig har flere afslutninger og vil teste din kløgt og belønne din nysgerrighed ... hvis du da har modet!