Under Leaves
Ontspan en zoek naar verborgen voorwerpen in een prachtig, met de hand geschilderd landschap. Under Leaves neemt je mee op een reis rond de wereld waar je charmante dieren en prachtige landschappen ontdekt. De beste manier om te rusten Ontspannende muziek, geweldige landschappen, vredige gameplay - dit alles zal je langzamer maken. Laat je gedachten de vrije loop terwijl je items verzamelt voor je volgende dier. Mooie graphics Handgeschilderde achtergronden verrukken met hun details en kleuren. Vrijwel elke lijst ziet er letterlijk uit als een schilderij dat klaar is om aan de muur te hangen. Bezoek de hele wereld Op je reis waan je je in het land van ijs, stop je in de zwoele jungle of duik je onder water. 9 locaties verspreid over de wereld wachten op je. Ontmoet zijn dierenbewoners Alle natuurliefhebbers zullen gecharmeerd zijn van 29 geanimeerde dieren van over de hele wereld. Een ijsbeer, een uil met grote ogen, een schildpad of een papegaai - ze hebben een beetje van je hulp nodig. Beschikbaar voor iedereen De bediening is heel eenvoudig en er is geen tekst in het spel, alleen cijfers, zodat iedereen ervan kan genieten. Ontspan vandaag met een reis rond de wereld in het gezelschap van charmante dieren.