UNBEATABLE
UNBEATABLE er et anime-rytmeeventyr, hvor du (billedligt talt) smadrer scenen, mens du (bogstaveligt talt) smadrer scenen. Under rytmespillet skal du kun bruge to knapper: en knap for op og en knap for ned. Det er ganske enkelt! Det svære er at gøre det. Pas på, at du ikke smadrer dig selv. Den ene halvdel af spillet går ud på at løbe rundt og gøre de forskellige ting i dit eget tempo. Mens den anden halvdel går ud på at forsøge at holde trit med os. Pigen med det lyserøde hår er Beat, og hun er dig, og du har en masse ting at bekymre dig om. Politiet er overalt, og de er af en eller anden uforståelig grund sure på dig. Det hjælper dog heller ikke, at du bliver ved med at få nye venner, som politiet af lidt mere forståelige årsager er sure på. Men hvad ved jeg? Tal med folk, hjælp dem (eller lad være, jeg er ikke din mor!), spil store koncerter, og bank politiet. Og stik så af fra de strissere, du har banket. Der er også monstre eller et eller andet. Det er ikke nemt at vide, hvad der præcist foregår!?!? Alt dette kulminerer i store scenografier, hvor alt står på spil. Musikken bragte dig hertil. Og den skal nok hjælpe dig videre. Arkadetilstanden i UNBEATABLE er et helt spil i sig selv med sit eget progressionssystem og en komplet online-tilstand. Der er modifikatorer, et væld af sange (og flere er på vej!) og en hel udfordringsliste med opgaver, der strækker sig fra noget så simpelt som "spil en sang i nem tilstand" til noget så kompliceret som "løs en ældgammel gåde, mens du står på skateboard". Det er ikke et rigtigt eksempel.