UltraGoodness
UltraGoodness er et blodigt rod. Et dynamisk og sjovt skydespil med dobbelt styring, der involverer kampen mellem det gode og det onde i en verden, hvor de mørke kræfter har forvandlet alle skabninger til besatte monstre. Flå dine fjender fra hinanden og efterlad oceaner af blod og bjerge af lig! Dræb bæster, terrorister og uhyggelige væsner. Bekæmp det onde ved hjælp af dets egne metoder. Vis dem, hvad du kan, vis dem din VREDE! Men husk, at det selvfølgelig alt sammen sker i godhedens navn! Indeholder * Hurtig spillestil * Adskillige færdigheder, våben og trylleformularer * Et utal af fjender og episke bosser * NPC-ledsagere * Indvolde, humor og kaos!