True Colours - A Date With Deception
Spil skurken eller søg den ultimative forløsning i en romantisk visuel fortælling! Da tre nye medarbejdere begynder på kontoret, er der kærlighed i luften! Du er en kønsneutral hovedperson, der repræsenterer alle spillere, og træf vigtige beslutninger om arbejde, liv og kærlighed for at styre historiens udvikling. Lær dine kolleger at kende, gå på dates og find ud af, hvilke hemmeligheder de gemmer på. Deltag i dyb, til tider afvæbnende dialog, og nyd en bred vifte af kulisser og computergenerede scener. True Colours - A Date With Deception starter som en sød visuel fortælling om hverdagslivet og jagten på lykke ud over en kedelig arbejdsrutine, men da der bliver sat spørgsmålstegn ved den mellemmenneskelige tillid, begynder en mørkere side at dukke op. Vær advaret om, at du kan blive set som skurken i dette indviklede spind, men det er op til dig, om du vil acceptere rollen eller søge den ultimative forløsning. Vov at udforske flere ruter i historien og romantiske interesser, der fører til 12 mulige slutninger, nogle gode ... og nogle meget dårlige!